BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥

Monday 23 April 2012

ShE's My BeLoVeD ^_^

Views
Saya ada kawan nama dia Meera, saya kenal dia masa saya tuisyen Pusat Bimbingan Bestari...
Mula-mula masuk saya xkenal lagi dengan dia. sebab dia bukan 1 kelas dengan dia. Saya sesi petang dia pulak sesi pagi sama dengan Mr.A hehe..oops lari tajuk! ~peace~
okay2 nak crita ape yer pasal kawan saya nie? kalau saya list boleh kan..^_^


  • Baik hati
  • Happy go lucky
  • Senyum sokmo
  • Cool
  • Suka gelak dengan saya
  • Suka menggila dengan saya
  • Satu kepala dengan saya 
~ Bak kata kami memang kamcing sesangat~

Meera rapat dengan saya...dia pandai wat saya ketawa sampai xingat dunia hahahaha
kalo bab makan dia memang JUARA kikkkikik (jgn mrh syg)
saya sayang sangat2 kat dia sebab dialah bestfwen saya....
dia tahu ape saya suka, saya tak suka...kekadang semua benda saya bagitau dia..hehe ^__^
yang paling pentng dia kenal saya nie jenis macamana huhu best3...

Paling saya best kawan dengan dia,..dia suka gelak banyak and dalam kelas tuisyen kami selalu borak2 makan2 hahaha cikgu mengajar kat depan kam mengajar kat belakang..Alah,,normal beb...korang pun buat camtu gak kan..kan..kan.. :) kekadang cikgu pum tumpang sekaki...

~recall balik zman tuisyen~  ;-)

teringat telatah kawan-kawan dalam kelas macam2 ragam sampa xingat dh lari topik belajar..yelah mana x lari?? cikgu pun sama naik ngn student hehe cool beb!!
paling best dalam kelas bela sampai waktu rehat..haha berduyun-duyun kuar p minum air ...
bukan ape best dapat air free kan!! huahuahua....moment2 paling manis tetap tersemat d hati...sukar untukku lupakan detik itu..sehinggalah sampainya kami semua di sini...:D 

Kami semua terus melangkah mencari redhai ILAHI dan mencari ilmu 
Saya tetap mendoakan kalian semua dalam apa jua bidang yang kamu ceburi..
saya sayang kawan-kawan saya..:D


~ I LOVE YOU MEERA ~


by:
~Raihan Husna~ ;)

Ni lah kawan saya ;)


No comments:

Post a Comment