BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥ ♥NooNa♥

Monday 16 April 2012

♥Who is she...?♥

Views
Salam semua.....tetiba datang mood nk mencoret blog saya yang xseberapa nie....
korang sumer tahu kew saya nak crita pasal ape? hehe....saya nak cerita pasal sorang 'budak perempuan' eh2 jap...! budak kah dia? oh no! dia seorang gadis manis yang sentiasa tersenyum untuk saya..:-)

Nak dijadikan cerita...saya kenal dia melalui FB....adesss pengaruh FB ni sememangnya hebatlah! Maveloss betui..huk3, meh saya cerita serba sedikkit tentang dia mengikut firasat saya. Amboi!! saya sedang berfirasatlah pula huhuhu...okay2 continue...,dia seorang yang manis dengan senyuman..bila tagk pic dia selalu jew tersenyum.
Sebenarnya saya lebih suka adik2 yang muda dari saya or kakak2 yang tua dari saya mempunyai senyuman yang mesra dan tidak putus2 memberikan senyuman..kerana SENYUM ITU PENAWAR. tapi macam mana nk susah nk senyum??? haa kalo yang jenis macam nie xthu lah nk kata ape. sebab....BUKAN KENA BAYAR PUN KALAU SENYUM...betul x? hehe ^_^
lagi plak dia ambil berat tentang saya...:) ada suatu ketika si adik manis ini message saya by fon...masa kami kenal, kami bertukar-tukar no fon...senang nk contact if xbuka FB manalah tahu kot2 rindu ke ape ke kann..;-) hihi.
kami mesej2 bila free time bertnya khabar masing...maklumlah kami ni student katakan....
Sebenarnya saya nk ucapkan 'Terima Kasih' sebab dia dah tolong saya baiki blog nie hehe

"adik, terima kasih tau sbb dah sudi tolong akak,.akak happy sangat2 blog akak dah menjadial-maklum saja
lah akak nie xberapa terror dalam dunia blog nie kuikuikui."

So00o.....if kaorang nk tahu siap dia...?? hehe dia adalah adik angkat saya yang diberi nama Aifa Nadhirah, pelajar UiTM Puncak Alam dalam kos Kedoktoran...eh betul kah?? adess kakak sendiri pun dah lupa walhal dah banyak kali dia bagitau..:P sorry dear...:)
okalah sy perkenalkan empunya diri....jom scroll bawak! ^_^

Haa..inilah empunya yg sy cerita tadi
Yang berbaju biru..;)

Credited to her:: ^___^

No comments:

Post a Comment